FAQ
WYSYŁKA I OBSŁUGA CELNA
Skąd wysyłacie przesyłki?
Aby zapewnić przystępne ceny wysyłki dla naszych klientów na całym świecie, wysyłamy z magazynu znajdującego się w Chinach.
Jak długo potrwa dostarczenie mojej paczki (paczek)?
Zależy to w dużej mierze od miejsca zamieszkania i wybranej metody wysyłki. Więcej informacji można znaleźć na stronie Wysyłka.
Moja przesyłka jeszcze nie dotarła!
Ze względu na trwającą pandemię Covid-19 niektóre zamówienia mogą potrwać dłużej niż zwykle, ale nie martw się. Twoja paczka na pewno jest w drodze! Jeśli nie otrzymałeś przesyłki po 30 dniach od złożenia zamówienia, skontaktuj się z nami. Nasz zespół obsługi klienta będzie w stanie sprawdzić status zamówienia.
Mój numer śledzenia nie działa.
Po prostu odczekaj kilka dni roboczych na aktualizacje. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia? Otrzymasz powiadomienie e-mail z aktualizacjami dotyczącymi statusu zamówienia. Swoją przesyłkę możesz śledzić tutaj. Numer śledzenia zostanie dostarczony pocztą elektroniczną.
Otrzymałem potwierdzenie dostawy, ale nie mam przesyłki.
Prosimy o dokładne sprawdzenie u sąsiadów i osób, z którymi dzielisz dom, być może ktoś odebrał paczkę za Ciebie. Ewentualnie skontaktuj się z lokalnym urzędem pocztowym / kurierem, aby znaleźć paczkę.
Pomyliłem adres wysyłki, co powinienem zrobić?
Natychmiast skontaktuj się z nami pod adresem wsparcie.luckydogshop@gmail.com w sprawie błędu. Podaj swój adres e-mail, imię i nazwisko oraz prawidłowy adres wysyłki, a my zaktualizujemy szczegóły wysyłki. Należy pamiętać, że po wysłaniu paczki nie jesteśmy w stanie wprowadzić żadnych zmian.
Czy mogę użyć skrytki pocztowej lub adresu wojskowego APO/FPO?
Obecnie nasi partnerzy wysyłkowi nie mogą wysyłać zamówień na adresy skrytek pocztowych lub wojskowe APO/FPO.
Czy mogę zostać obciążony cłem importowym?
Twoje zamówienie może podlegać cłom przywozowym i podatkom, gdy przesyłka dotrze do Twojego kraju. Opłaty podatkowe mogą się różnić w zależności od kraju, do którego wysyłane jest zamówienie. Każdy kraj/państwo ma własny próg, po którego przekroczeniu naliczane są podatki. Należy skontaktować się z urzędem celnym w celu uzyskania konkretnych kwot i wartości procentowych. Sklep nie może kontrolować i nie ponosi odpowiedzialności za żadne cła/podatki nałożone na paczkę i nie pokryje żadnych dodatkowych opłat za odprawę celną. Należy pamiętać, że w rzadkich przypadkach agenci celni mogą opóźnić dostawę niektórych paczek.
OGÓLNE
Jak mogę skontaktować się z pomocą techniczną?
Możesz po prostu wysłać do nas wiadomość e-mail na adres wsparcie.luckydogshop@gmail.com lub wypełnić formularz kontaktowy tutaj.
Jakie metody płatności są akceptowane?
Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe (VISA, Mastercard) uzupełnić
Gdzie znajduje się siedziba Lucky Dog?
Nasze biuro znajduje się w Lublinie przy ul. Urbanowicza 8/5. kod pocztowy 20-291.
ZWROTY I REFUNDACJE
Zmieniłem zdanie, czy mogę anulować zamówienie?
Tak, masz prawo anulować zamówienie w ciągu 24 godzin od jego złożenia. Jeśli paczka została już wysłana, musisz poczekać, aż dotrze i odesłać ją do nas w celu uzyskania zwrotu pieniędzy.
Nie podoba mi się mój przedmiot, czy mogę go zwrócić?
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu i chcesz zwrócić przedmiot, masz do tego pełne prawo. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do polityki zwrotów tutaj.
Mój przedmiot dotarł uszkodzony/nieprawidłowy. Czy mogę go zwrócić?
Uszkodzone lub nieprawidłowe przedmioty mogą zostać wymienione, lub zwrócone. Prosimy o kontakt mailowy wsparcie.luckydogshop@gmail.com, aby otrzymać nowy przedmiot lub pełny zwrot pieniędzy. W niektórych przypadkach może być wymagane dołączenie filmu lub zdjęcia wadliwego produktu w celu uzyskania dowodu zwrotu, lub wymiany produktu.
Jak długo trwa zwrot pieniędzy?
Zwrot pieniędzy może potrwać do 14 dni roboczych, w zależności od systemu płatności.