FAQ

WYSYŁKA I OBSŁUGA CELNA 


Skąd wysyłacie przesyłki?

Aby zapewnić przystępne ceny wysyłki dla naszych klientów na całym świecie, wysyłamy z magazynu znajdującego się w Chinach.

 

Jak długo potrwa dostarczenie mojej paczki (paczek)?

Zależy to w dużej mierze od miejsca zamieszkania i wybranej metody wysyłki. Więcej informacji można znaleźć na stronie Wysyłka. 


Moja przesyłka jeszcze nie dotarła! 

Ze względu na trwającą pandemię Covid-19 niektóre zamówienia mogą potrwać dłużej niż zwykle, ale nie martw się. Twoja paczka na pewno jest w drodze! Jeśli nie otrzymałeś przesyłki po 30 dniach od złożenia zamówienia, skontaktuj się z nami. Nasz zespół obsługi klienta będzie w stanie sprawdzić status zamówienia.


 Mój numer śledzenia nie działa. 

 Po prostu odczekaj kilka dni roboczych na aktualizacje. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia? Otrzymasz powiadomienie e-mail z aktualizacjami dotyczącymi statusu zamówienia. Swoją przesyłkę możesz śledzić  tutaj. Numer śledzenia zostanie dostarczony pocztą elektroniczną. 


Otrzymałem potwierdzenie dostawy, ale nie mam przesyłki. 

Prosimy o dokładne sprawdzenie u sąsiadów i osób, z którymi dzielisz dom, być może ktoś odebrał paczkę za Ciebie. Ewentualnie skontaktuj się z lokalnym urzędem pocztowym / kurierem, aby znaleźć paczkę. 


Pomyliłem adres wysyłki, co powinienem zrobić? 

Natychmiast skontaktuj się z nami pod  adresem wsparcie.luckydogshop@gmail.com w sprawie błędu. Podaj swój adres e-mail, imię i nazwisko oraz prawidłowy adres wysyłki, a my zaktualizujemy szczegóły wysyłki. Należy pamiętać, że po wysłaniu paczki nie jesteśmy w stanie wprowadzić żadnych zmian. 


Czy mogę użyć skrytki pocztowej lub adresu wojskowego APO/FPO? 

Obecnie nasi partnerzy wysyłkowi nie mogą wysyłać zamówień na adresy skrytek pocztowych lub wojskowe APO/FPO.


Czy mogę zostać obciążony cłem importowym? 

Twoje zamówienie może podlegać cłom przywozowym i podatkom, gdy przesyłka dotrze do Twojego kraju. Opłaty podatkowe mogą się różnić w zależności od kraju, do którego wysyłane jest zamówienie. Każdy kraj/państwo ma własny próg, po którego przekroczeniu naliczane są podatki. Należy skontaktować się z urzędem celnym w celu uzyskania konkretnych kwot i wartości procentowych. Sklep nie może kontrolować i nie ponosi odpowiedzialności za żadne cła/podatki nałożone na paczkę i nie pokryje żadnych dodatkowych opłat za odprawę celną. Należy pamiętać, że w rzadkich przypadkach agenci celni mogą opóźnić dostawę niektórych paczek. 


OGÓLNE 


Jak mogę skontaktować się z pomocą techniczną? 

Możesz po prostu wysłać do nas wiadomość e-mail na adres wsparcie.luckydogshop@gmail.com  lub wypełnić formularz kontaktowy tutaj. 


Jakie metody płatności są akceptowane?

Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe (VISA, Mastercard) uzupełnić


Gdzie znajduje się siedziba Lucky Dog? 

Nasze biuro znajduje się w Lublinie przy ul. Urbanowicza 8/5. kod pocztowy 20-291. 



ZWROTY I REFUNDACJE

Zmieniłem zdanie, czy mogę anulować zamówienie?

 Tak, masz prawo anulować zamówienie w ciągu 24 godzin od jego złożenia. Jeśli paczka została już wysłana, musisz poczekać, aż dotrze i odesłać ją do nas w celu uzyskania zwrotu pieniędzy. 



Nie podoba mi się mój przedmiot, czy mogę go zwrócić? 

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu i chcesz zwrócić przedmiot, masz do tego pełne prawo. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do polityki zwrotów tutaj



Mój przedmiot dotarł uszkodzony/nieprawidłowy. Czy mogę go zwrócić? 

Uszkodzone lub nieprawidłowe przedmioty mogą zostać wymienione, lub zwrócone. Prosimy o kontakt mailowy wsparcie.luckydogshop@gmail.com, aby otrzymać nowy przedmiot lub pełny zwrot pieniędzy. W niektórych przypadkach może być wymagane dołączenie filmu lub zdjęcia wadliwego produktu w celu uzyskania dowodu zwrotu, lub wymiany produktu.



Jak długo trwa zwrot pieniędzy? 

Zwrot pieniędzy może potrwać do 14 dni roboczych, w zależności od systemu płatności.